detoxifikační centra
Syn má problémy s drogama.Rozhodl se jít léčit. Volala jsem do léčebny Bílá Voda a tam mi sdělili, že musí mít za sebou detox. Chtěla jsem se zeptat na nejbližší detoxifikační centrum v Ústeckém kraji (Chomutov). Předem Vám děkuji za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, v rámci ústeckého kraje se mi podařilo nalézt pouze jeden kontakt na detoxifikaci a to následující: Ústí nad Labem, Masarykova nemocnice, psychiatrické oddělení Detoxifikace Sociální péče 7, Ústí nad Labem, 401 13 telefon: 477 113 137 MUDr. Zdeňka Staňková http://www.mnul.cz Kdyby tento kontakt nebyl aktuální, zkuste se obrátit na K-centrum v Chomutově. Chomutov, Kontaktní centrum, o.s. Světlo Kadaň Kontaktní centrum Hálkova 224, Chomutov, 430 01 telefon: 474 652 030 Vendula Kádárová http://www.os-svetlo.net. Držím palce a jsem s pozdravem, Gabriela Koryntová.