Drogy
milan
Můj syn,který je už za dva měsíce plnoletý je závyslí na drogách.Došlo to,tak daleko že přestal chodit do učení a začal rozprodávat věci z domácnosti.Co stím máme dělat a jak dál postupovat?Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, píšete, že syn, který je již dva měsíce plnoletý, je závislý na drogách. Nyní to došlo tak daleko, že přestal chodit do školy, začal odnášet věci z domova a prodává je. Získané peníze utrácí za drogy. Odhaduji, že situace již nějakou dobu trvá. Najít to správně řešení asi nebude jednoduché a nejspíš to bude i nějakou dobu trvat. Nevím, co všechno jste dosud vyzkoušeli, co jak fungovalo, ani jak se na celou situaci dívá syn nebo zbytek rodiny. V tuhle chvíli bych Vám proto doporučila obrátit se na nejbližší poradnu pro rodiny a blízké těch, kteří užívají drogy. Z mého pohledu je rodina jeden provázaný systém. A tak tím, že změníte jednu věc - třeba svůj postoj, způsob komunikace se synem, nastavíte pravidla, bude to mít vliv i na chování syna. Kdybyste o nějaký kontakt stál, napište, odkud jste. Nebo se můžete zkusit podívat na stránky www.drogy-info.cz na mapu pomoci. Dívejte se buď přímo po poradnách pro rodiny nebo zkuste nejbližší kontaktní centrum. Tam budou vědět, kam Vás odkázat. V tuhle chvíli Vám držím palce a přeju pevné nervy. S pozdravem, Gabriela Koryntová.