alkohol
Ina
Prosím o sdělení, kde je možnost v Praze ambulantní léčby alkoholismu a kdo by mě event. poradil, jak s alkoholikem jednat i v době abstinence. Děkuji

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, v Praze máte celkem dost možností. Napadá mě např. ambulatntní léčba u Apolináře. Více info na http://www.abstinence.cz/index.php?rubrika=9 . Případně další AT ambulance - kontakty na http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ S alkoholikem v době abstinence určitě jednejte jako s každou jinou dospělou osobou, která je odpovědná za svůj život. Nepředpokládám, že ho navádíte k pití... Stejně tak se ale chovejte i k alkoholikovi, který pije. Nejsem si totiž jist, zda je léčba i synovým přáním. Říkám si, zda Vás ještě nějakou dobu nečeká soužití s pijícím synem. Jak dlouho to bude je víceméně na Vás. Aby se z toho jeho přechodného bydlení náhodou nestalo trvalé a navíc obtěžující. Přeji hezký den. TH