linste
Mam takovy problem nebo teda muj kamarad spis jenom znamej vlastne.A problem vtkvy vtom ze on teda ona se prej zblaznila nemuze ho nechat napokoji.Furt se o nej stara ale on si to nepreje jelikoz ho tim akorat obtezuje.Ale ta ne zrovna nejmladsi zena ho furt musi obtezovat stema jejima zvastama.To je jak kdyby na nej byl zameren satelit,vlastne on si nedojde ani na zachod aby o tom ta prastena zenska nevedela,jelikoz bydli vedle na pokoji ubytovny!! Dokonce se nam zda ze posloucha pres hrnicek jako ve filmu co je doma to se pocita drahousku.To je na psichiatra ale vysvetlete ji ze by mela zvazit navstevu na psychiatrii nebyla by naskodu...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, naše poradna je zaměřena na drogovou problematiku a nevím, nakolik sem Váš dotaz spadá. Jestli jsem Váš dotaz dobře pochopila, Váš známý má nějaké nesnáze se sousedkou z ubytovny, která mu "nedá pokoj". Z dotazu mi není zřejmé, jak se doposud známý pokoušel situaci řešit, co fungovalo, co nikoli, jestli se sousedkou mluvil o tom, že je mu to nepříjemné, jak na to reagovala atd. Nerozumím ani tomu, jakou roli v tom všem vlastně hrajete Vy a na co přesně se ptáte. Napadla mě jedna možná otázka a to: "Co má onen známý dělat pro to, aby ho sousedka přestala obtěžovat?" Možností má jistě více - např. promluvit si se sousedkou, změnit místo na ubytovně, promluvit si o celé situaci s majitelem ubytovny, přestěhovat se,... až po podání trestního oznámení. Jakou variantu si vybere je na něm. S pozdravem, Gabriela Koryntová.