zavislost na lecich
Li
Dobrý den, chci se zeptat kde mi pomuzou vyresit problem v rodine se zavislosti na lecich (neurol, tramal, tralgit atd.... Potrebuji jak telefonickou poradnu tak dale pak osobni reseni s odborniky ve Zlinskem kraji. Dekuji mnohokrát!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Doporučuji se obrátit na následující kontakt, MUDr. Konečného, kolegu psychiatra s ambulancí ve Zlíně, který se zabývá i problematikou závislostí a kterého osobně znám. Pokud by byl problém (např. příliš dlouhá čekací doba na objednání), posílám pro jistotu ještě další kontakty, kam je možné se obrátit a situaci zkonzultovat. Co se týče telefonického poradenství, je možné se poradit na níže uvedených linkách, zaměřených více na závislosti než běžné linky důvěry. Držím palce. Zlín, Psychiatrie, psychoterapie a adiktologie Osvoboditelů 91, Zlín, 760 01 telefon: 577 220 634 MUDr. Pavel Konečný http://www.psychocentrumzlin.cz Kroměříž, Psychiatrická léčebna, AT AT ambulance Havlíčkova 1265, Kroměříž, 767 40 telefon: 573 314 111 prim. MUDr. Ivana Skácelová http://www.plkm.cz Holešov, Psychiatrická ambulance Palackého 972/23, Holešov, 769 01 telefon: 573 396 178 MUDr. Marie Ošťádalová http://www.marie.ostadalova.klekari.cz Zlín, Psychiatrická ambulance Psychiatrická léčba Havlíčkovo nábřeží 600, Zlín, 760 01 telefon: 577 226 520 Vsetín, Psychiatrická ambulance Psychiatrická léčba Josefa Sousedíka 1204, Vsetín, 755 01 telefon: 571 417 566 Anonymní linka důvěry (zaměřená především na závislost na alkoholu, ale i jiné závislosti) tel.: 545 241 301 linka.duvery@akluby.cz Linka pomoci Teen Challenge s celorepublikovou působností telefon: 271 743 607