stenli
dobrý den,vím o prodeji drog o jejich pěstování a boužel prodeji kde komu,hlasit to policii nemůžu je to známí mé manželky a navíc vše dokonale kryje,co mám dělat?

Odpověděl:
Dobrý den, trestní oznámení lze mimo Policie ČR písemně podat také na příslušné obvodní státní zastupitelství a uvést v něm konkrétní fakta, na základě kterých se domníváte, že k trestné činnosti dochází. Můžete v něm i uvést požadavek, abyste byl vyrozuměn o výsledku šetření. Bohužel, váš dotaz je poměrně stručný, takže vám k tomu více nemohu napsat. Pokud byste potřeboval věc probrat detailněji, lze se obrátit na Právní poradnu A.N.O., která se specializuje na právní aspekty drogové problematiky. Kontakt najdete na těchto stránkách v pravém sloupci.