průser
meexxiko
zdravím Tome.. Mate se?? ja na prd...vsechno jde od 5 k 0 .. potrebuju poradit kam mam zajít.... stacík není pro mně...potřebuji necoi ..nevim co....jsem ted malo na netu, ale za dva dny se kouknu na odpověď...díky moc...Honza

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím Honzo, mám se celkem dobře, díky za optání. I když jsem zvědav jak se máte Vy, příliš se nerozepisujte :-), seberte odvahu a zajděte na káčko - Kontaktní centrum SANANIM, Osadní 2, Praha - Holešovice. Hledat "něco" společně po netu není příliš efektivní. Nejspíš bychom to hledali mnoho týdnů a osobně to zvládnete během pár setkání. Možností je mnoho a i pro Vás se něco najde. Budou tam mít o tom všem přehled. Mějte se Tomáš PS. Zrovna nedávno jsem si na Vás vzpomněl a říkal si, co asi děláte.