pomoc
Venca
už jsem zde jeden e-mail posílal...jen sem asi mohl zmínit, že jsem z Prahy, tak pokud by jste mi mohli najít nějakou poradnu, kde mi pomůžou... dojedu kamkoliv. Hezký den.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám odpověď včetně kontaktů, stejnou jako na Váš ředchozí dotaz, kde popisujete situaci, ve které se nacházíte: "Myslím, že jste v situaci, kdy by byla nějaká odborná rada na místě a kdy by mohlo postupem času hrozit ještě mnoho dalších průšvihů, kterým by se v tuto chvíli ještě dalo zabránit. Je určitě dobře, že jste se rozhodl napsat, tušíte, že je váš life style takto neudržitelný a máte zájem s tím něco dělat. Myslím, že se nejedná o rozvoj schizofrenie, ale obyčejně jsou za takovýmto užíváním drog nějaké psychické trable, které člověk v danou chvíli neumí jinak řešit. Někdy jsou za tím skryté nedořešené potíže z minulosti nebo více či méně rozvinuté depresivní nebo úzkostné stavy, které se nedaří zvládnout jinak... Pokud zajdete za někým z odborníků, budete mít možnost to všechno probrat, zjistit, jak na tom jste, které situace jsou pro Vás nejvíc ohrožující, co se týče užívání drog nebo léků, a zkusit najít způsob, jak se drogám vyhnout. Možná by nebylo od věci využít nějakou dlouhodobější psychoterapeutickou pomoc, která by Vám pomohla cítit se v životě jistější. Ve svém dalším dotazu píšete, že jste z Prahy, zde je možností poměrně dost, můžu Vám doporučit několik možností, kam byste se mohl obrátit. Níže uvedená zařízení poskytují služby bezplatně, stačí tam zavolat a domluvit si schůzku, můžete říct, že jste dostal kontakt přes Drogovou poradnu. Denní stacionář i Prev-Centrum nabízejí ambulantní poradenství, více informací najdete na webech organizací. Držím palce a věřte, že se Vám to podaří zvládnout, není jediný důvod, proč by se to podařit nemělo. Praha 7, Denní stacionář o. s. SANANIM Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220 803 130 fax: 266 711 211 PhDr. Ilona Preslová http://www.sananim.cz Praha 6, Prev-Centrum - Centrum poradenství pro mládež a rodiny Ambulantní program Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233 355 459 Mgr. Ondřej Počarovský http://www.prevcentrum.cz