sos
lolo
Dobrý den, je mi 43 let, mám příjemnou práci a hodného muže, ale už dlouhá léta jsme jen kamarádi - na intimnosti nikdy příliš nebyl, což se po letech soužití jen zhoršilo. Nicméně jde o kvalitního, spolehlivého člověka a hodného tátu naší 16leté dcery. Před 4 lety jsem si našla přítele - zpočátku jsem do toho vztahu šla, abych si dodala krapet toho ženského sebevědomí, jenže se nám to vymklo a zamilovali se do sebe. Je o 23 let starší a samozřejmě ženatý a já už situaci přestávám zvládat. A uvědomuju si, že jsem se zřejmě ocitla v problému zvaném alkoholismus. Zpočátku to byla občas sklenka "na kuráž", pak proti smutku, dnes mám pocit, že když se nenapiju - a bohužel to začíná už ráno, budu mít takovou trému, že nezvládnu ani banální telefonický hovor. Můžete mi poradit, kam se obrátit? Chtěla bych to zvládnout sama, protože se přirozeně stydím. Stačí třeba sdružení AA? Moc děkuji, lolo

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, naše poradna se orientuje především na nealkoholové drogy, ale pokusím se Vám co nejlépe odpovědět. Oceňuji, s jakým náhledem přistupujete ke své situaci. Samotná situace žití paralelních vztahů musí být náročná, a jak sama popisujete, cítíte, že to přestáváte zvládat. Alkohol jistě není nejlepší řešení, není to vlastně žádné řešení pro Vaši situaci, jen se to dále komplikuje. Navrhuji vyhledat odbornou pomoc a v tuto chvíli dát stud stranou, AT ambulance se specializují na užívání alkoholu. Pokud jste z Prahy, určitě bych Vám doporučil objednat se do AT ambulance MUDr. Dušana Randáka (VFN P2, Apolinářská 4, 120 00 Praha 2, telefon: 224 968 214, 224 968 236) a vše upřímně probrat. Jistě také můžete jít do svépomocné skupiny - Anonymní alkoholici v Praze: Na poříčí 16, Praha 1-Nové Město, tel: 224 818 247, web: http://aacesko.sweb.cz/index.html Nejste-li z Prahy, mohu Vám vyhledat kontakt v blízkosti Vašeho bydliště. Přeji hodně sil a v tuto chvíli považuji skutečně za nejlepší, pokud navštívíte odborníka, abyste mohla věci dále řešit a změnit!