mariuhana
Honza
Potrebuju se zeptat kdyz du na preventivni prohlidku k doktorovi tedka v pondeli nebo v utery rano a mam prinist rani moc tak jestli se da z ni poznat ze sem si zahulil kdyz sem hulil naposled dneska rano a pred tim asi jeste v sobotu jinak sem uz tak par mesicu nic nemel. Za odpoved predem dekuju.

Odpověděl: Uživatel Testovací
Zdravím Honzo, kdyby Vás doktor měl testovat screeningovým testem na drogy z moči, zřejmě by u Vás test na THC byl pozitivní. Vždy záleží na intenzitě užívání látky. Vy popisujete, že jste v posledních dvou dnech kouřil dvakrát a jinak jste několik měsíců nebral nic. Pro mne je však nemožné odhadnout množství a kvalitu drogy, kterou jste užil. THC je z moči detekovatelné 1 až 30 dní od užití, vždy ale závisí na intenzitě kouření, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. Test na drogy však není běžnou součástí preventivní prohlídky u lékaře.