hledám radu
mimi
Děkuji za rychlou odpověď. K osobnímu kontaktu jsem zatím odvahu nenašla. Jsem z Plzně, když nějaký kontakt napíšete, možná ho využiji. Jak se mám, ale teď chovat k manželovi? Přeji pěkný víkend.

Odpověděl:
Dobrý den, volal jsem kolegům do kontaktního centra v Plzni a ujistili mě, že můžete dorazit k nim ;-). Kromě uživatelů drog poskytují poradenství i jejich partnerům rodičům... Služby můžete využít zcela anonymně a bezplatně. Zde je kontakt: Kontaktní centrum Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 374 Nerad bych se pouštěl do jednoduchých rad, jak se máte chovat k manželovi. To záleží na tolika okolnostech, že by si to opravdu zasloužilo osobní kontakt. Znovu vám ale napíšu, že máte plné právo vyžadovat po partnerovi, který s vámi navíc vychovává děti, aby nebral nelegální drogy. Nebojte se využít ten kontakt, myslím, že je to nejlepší řešení a nemáte co ztratit. Hodně štěstí. TN