přitelkyně
Mám ji rád. promluvit si s ní chci. ale není to úplně snadné. neznáte co předcházelo našemu vztahu. známí / apoleční nejsou/ Objevila se/ lhala , že žila v cizině, ale zabalila to tam z důvodu ameikanismuu/ najednou, hledala si podnájem, práci chtěla začít a poznali jsme se u mně v práci. možná má smysl jít si za tím, jít za ní. ztratit nic nemužu. naštvání mě přešlo. žili jsme spolu několik měsíců úplně skvěle , než přišlo to podezření a vyolavolo na povrh to očem jsem psal. pořád ale nevím kam mohla jít. rodiče nemá/ aspoň říkala/ .

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím, už jednou jsem Vám to asi psal, ale přesto ještě jednou.... Příliš mě to od Vaší přítelkyně neudivuje - ten pobyt v cizině apod. Vzpomínám na klienty komunity, kteří v poslední fázi léčby pracovali - v okolních továrnách, firmách. Veliká část z nich se bála, jak je lidé vezmou a tak si vymysleli podobné příběhy. Jeden z nich se pak "musel" začít starat o nemocnou tetu ve městě. To když jeden jeho kolega začal jezdit přes jeho "bydliště" ve vesnici. To ale bylo trochu jinde než jim prve říkal a on by si pak nohy ušoupal, než by došel "domů" z místa, kde by ho kolega vysadil. Bylo mu trapné jít pak s pravdou vem, případně jeho pomoc bezdůvodně odmítnout. Díky prvotní lži pak musel absolvovat autobusové martyrium :-)Zažil jsem např. i rodiny, které před babičkou tajily roční léčbu... Podle mého názoru Vaše přítelkyně v tomto nijak nevybočuje. Strach z přijetí od okolí je u vyléčených narkomanů opravdu veliký. Dokonce si troufnu tipnout, že rodiče má. Pokud je to tak, myslím si, že Vás s nimi nechtěla seznámit. Z důvodu, že Vám o její minulosti řeknou, anebo se to nějak provalí. Možná s nimi nemá ještě zcela urovnané vztahy. Malý tip - pokud chcete, napište na její trvalé bydliště (zkuste malý dotaz v práci na adresu). Podle mě je celkem veliká šance, že se k ní dopis dostane. Po telefonu Vám ve stacionáři ani v komunitě nic neřeknou. Dopis s popisem situace a prosbou o předání vzkazu dané dívce by možná projít mohl. Zaručené to není, ale jistá šance tu je.... Samozřejmě nikdo neví, jak to má nyní se vztahem Váš protějšek. A vlastně ani nevím, jestli se Vám to chce absolvovat. Rozhodně to není žádná Vaše povinnost. Vlastně bych i pochopil, kdyby jste to celé pustil k vodě. Mějte se. TH