Dcera je na Subutexu
Helena
Pane doktore Minaříku, děkuji za odpověd´Nabídl jste mi možnost zprodtředkování léčby mé dcery, která je uživatelkou Subutexu možná občas i něčeho jiného, je to chodící mrtvola a je matkou 5 letého syna o kterého se stará mizerně.Její přítel a otec jejího syna má napojení na výrobce a distributory drog v Ostravě.Pravidelně ji zásobuje a má na ni velký vliv. Před 2 lety jme se z Ostravy odtěhovali na Vysočinu ,ale on si ji bohužel našel a jezdí za ní. Ničí náši rodinu po morální i materiální stránce.Zkusím nabídnout dceři možnost léčit se tam, kde by měla u sebe syna.Potřebovala by uvědomit si v jaké je situaci, v hlavě jí toho moc nezůstalo.Pokud odmítne, požádám úřady o pomoc. Policie mne velmi zklamala, snad sociálka postupuje jinak. Nezapomen´te prosím na ten kontakt.

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo. Léčba pro matky s dětmi je možná v TK Karlov, pořadník a přijetí funguje přes Denní stacionář SANANIM, zde máte kontakt: DST SANANIM, Dr. Ilona Preslová, Janovského 26, Praha 7, 220 803 130. Myslím, že by vám kolegyně pomohla i v oblasti jednání se sociálkou. Jinak mám dojem, že bude třeba nabídku kombinovat s nějakým tlakem na dceru, neboť přijetí do léčby vyžaduje její aktivní účast (musí napsat životopïs, vyplnit dotazník pro TK, ...) no, pevně doufám, že to vyjde. Kdybyste něco potřebovala, napište. Myslím, že s odpovědí to bude svižnější, než nyní.