hledám radu
mimi
Dobrý den. ještě před pár dny jsem měla spokojené manželství. S manželem jsme 7 let, máme dvě děti a upravujeme velký byt podle svých snů. Manžel docela často kouří trávu, ale přesvědčil mě že závislí být nemůže, vždyť je to "jenom tráva". O víkendu jsem ho přistihla. Moc mi toho, ale neřekl. Prý bere pervitin už dlouhou dobu. Řekl mi, že o děti se stará a peníze taky domů nosí, tak co bych chtěla víc. Stejně, že je to moje chyba, že jsem si ničeho nevšimla. Když jsem se ptala jak to bude dál, řekl jako teď, že prý už toho nechá. Poradnu odmítá. Doma se mnou komunikuje pouze hrubě, vyčítá mi úplně všechno a dělá schválnosti. Já jsem úplně vyřízená, pořád přemýšlím co mám dělat? Děti ho mají moc rádi a on je, ale já to asi nezvládnu. Už mu nemůže věřit a přemýšlím v čem mi ještě lhal. Jak mu mám věřit, že už to nebere? Dá se říct, že nechci ani tak pomoc jemu, jako sobě. Já jsem totiž ta která je na zhroucení a on je v pohodě. Už jsem přemýšlela i o rozvodu, ale to nic neřeší, když máme byt na půl. Děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, to, že se hroutíte je pochopitelné. Souhlasím s tím, že ten, kdo v tuhle chvíli potřebuje pomoc jste vy, protože jste konfrontována s velmi nepříjemnou situací. Celý problém, tak jak jste ho podala, se mi však zdá být příliš obsáhlý na to, aby se dal vyřešit prostřednictvím internetové poradny. Doporučil bych vám kontaktovat nějaké odborné zařízení, kam byste mohla přijít na několik konzultací a v klidu všechno rozebrat. V Praze je to poradna pro rodiče SANANIM (pracuje i s partnery uživatelů). Zde je kontakt: Café Therapy Školská 30, Praha 1, 110 00 telefon: 284 824 234 fax: 284 825 515 Pokud jste z jiného regionu, napište město a zkusíme najít obdobné zařízení ve vašem dosahu. Na závěr bych vás chtěl alespoň podpořit v tom, že rozhodně máte právo chtít po manželovi víc, než jen to, aby nosil domů peníze a staral se o děti. Držím vám palce a pokud potřebujete, zůstaňte s námi v kontaktu. TN