marihuana
esinab
Dobrý den. Mám problém se svou 15-letou dcerou. Začali se nám doma ztrácet peníze a po dalším pátrání jsem zjistila, že dcera kouří marihuanu. Prosím poraďte jak se mám zachovat a na koho se obráti v Brně. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, obrátit se na nějakou poradnu osobně a všechno v klidu probrat, je myslím za současné situace ten nejrozumější nápad. V Brně bych doporučila obrátit se na sdružení Podané ruce, www.podaneruce.cz Zajišťují řadu poradenských a léčebných programů, poradenství pro rodiče a blízké uživatelů drog by mělo poskytovat jednak Kontaktní centrum a také Denní psychoterapeutické sanatorium Elysium. Přeji hodně sil a věřím, že se situace dá co nejdříve do pořádku. Denní psychoterapeutické sanatorium Elysium Hapalova 22 621 00 Brno - Řečkovice Tel./Fax: +420 541 227 704 GSM: +420 776 289 116 elysium@podaneruce.cz Kontaktní centrum Drug Azyl Vídeňská 3 639 00 Brno Tel.: +420 543 249 343 Fax: +420 543 246 524 drugazyl@podaneruce.cz