2 otázky
Jana
Zdravím Vás, měla bych na Vás takový dotaz, spíše 2 otázky a poprosila bych Vás, zda byste mi mohli odpovědět formou rozsáhlejšího obsahu,jelikož si sama na tyto otázky nedokáži odpovědět, spíše zjišťuji, zda jsem je správně pochopila. Tak tedy: ot. č. 1 - Jsou rodiče nezletilých, závislých na drogách, dostatečnš připraveni na řešení problémů? ot.č.2 - Je dostatečná prevence ve vztahu k rodičům? Děkuji velice za odpovědi, zvláště pak ta 2. otázka mi není jednoznačně jasná.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejsem si jistá, zda bych Vám mohla poskytnout nějakou obsáhlou odpověď v rámci této poradny, mohu Vám doporučit literaturu a odkazy, kde byste mohla odpovědi najít, jedná se zřejmě o to, nakolik jsou u nás rozvinuté služby na pomoc rodičům, kteří řeší potíže s drogově závislými dětmi a jak je možné tyto problémy řešit a zda je rodičům věnována dostatečná pozornost v rámci primární prevence. Jen mi nějak není jasné, jak jste se k těmto otázkám dostala. V rámci studia? Otázky nejsou skutečně položené zcela srozumitelně. Ještě napište.