Dotaz rodičů-podruhé
Džamila
Původní dotaz pod č. 550701, zadaný před 2týdny nebyl zodpovězen, stále jsem četla, že mám čekat a nyní při zadání čísla není v databázi. Udělala jsem nějakou chybu? Chtěla jsem vědět, za jakou dobu mohu očekávat zlepšení - vzhledu dcery(30), když údajně již podle jejího přítele nic nebere. Máme podezření na pervitin. Na moji přímou otázku odpověděla, že se jí to netýká, prý si jen občas dá jointa. Chtěla bych tomu věřit, ale asi lžou - oba. Je vyhublá a vypadá hrozně i když jí. Vím, že s tím já nic neudělám, je to na ní. Řekla jsem jí jen, že uvěřím až uvidím. (ale kdy?)Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouváme se za velkou prodlevu, ale dotazů se nakupilo příliš mnoho a nestíháme je bohužel odpovídat v takovém časovém horizontu, jak bychom si přáli. Váš dotaz již zodpověděl kolega Tomáš Nedvěd, proto se Vám nejspíš objevila zpráva, že dotaz není v databázi (nezodpovězených dotazů). Jak již psal kolega, vzhled uživatelů pervitinu se upraví poměrně rychle po vysazení drogy, takže informace dcery o tom, že nic nebere, nepůsobí úplně věrohodně, nicméně je zde mnoho možných scénářů - může se jednat o drogy, a/nebo o nějaké jiné psychické/zdravotní problémy... Pokud si ovšem dcera problém nepřizná a nezačne sama se situací něco dělat, je bohužel obtížné, ne-li nemožné jí v tom pomoci, jak sama píšete. Je mi líto, že pro Vás nemáme příznivější informaci.