Kokain v krvi
Havlinka
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kolik kokainu si můžu vzít, když jsem ještě žádný nebrala a asi rok jsem abstinovala se všemi drogami vč. alkoholu a cigaret zd ůvodu těhotensví. Je mi 29 let. S tím souvisí můj další dotaz, protože kojím, 8měcíční dítě, za jak dlouho ze mne určitá dávka vyprchá a můžu dítě opět nakojit. Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Úplně nerozumím tomu, proč chcete v okamžiku, kdy máte 8-měsíční děťátko, kojíte, abstinovala jste od všech drog včetně cigaret a alkoholu, užít kokain, který jste nikdy neměla... Pokud řešíte nějaké nesnáze a necítíte se dobře, myslím, že jsou i jiné strategie, jak se situací naložit, než zrovna brát kokain. Nemusí totiž zůstat u jednoho experimentu a pak by se mohlo stát, že se dostanete Vy i s dítětem do velkých potíží. Těžko Vám mohu říct, kolik kokainu si můžete vzít, pokud se i přesto rozhodnete ho zkusit - kokain získaný v ČR může mít velice různou kvalitu a koncentrace účinné látky v tom, co koupíte jako kokain, se může dost lišit. Obvykle se dávka kokainu pro nezkušené uživatele pohybuje v rozmezí od 50 do 100 mg. Kokain se dá zjistit z krve do 24 h po posledním užití, takže pokud si dáte, tak to s kojením skutečně žádná sláva nebude, pokud nechcete ohrozit dítě. Můžu se jen zeptat, jak Vás to napadlo, že byste si chtěla dát kokain?