Test na dlouhodobé užívání drog
Marcuss
Dobrý den! Slyšel jsem že z vlasů je možné zjistit užívání drog i několik měsíců nazpět. Nevíte náhodou zda je možné si někde takový test na vlastní žádost nechat udělat? A kolik to asi stojí? Děkuji!

Odpověděl:
Dobrý den, je pravda, že užívání drog je testem z vlasů zjistitelné řadu měsíců. Tyto testy se však provádějí spíše vyjímečně - např. v soudním lékařství - a vyžadují specializovanou laboratoř. Cena se pohybuje řádově v tisících konrun. Pokud byste i přesto měl zájem se tomuto testu podrobit, doporučuji kontaktovat docentku Balíkovou z Toxikologické laboratoře Praha, telefon 224 967 181 nebo 224 967 180 a domluvit se na konkrétních podmínkách přímo s ní. PS: Můžu se zeptat, co vás k takovému rozhodnutí přivedlo?