dotaz
scero22
dobry den stala se mi nemila wec policie mi zabawila 6 kytek doma pod lampou byli tesne pred sklizni ale nemel jsem nic suchyho nic u me nenasli jen to vybaweni a kytky už jsem mel podminku asi před 2 roky ale ta mi vyprsela a ted tohle zatim me zniceho neobvinili ale prej to poslou na expertizu a podle toho mi to prej napalej muj odhad je tak 300g a ty kytky budou obasahowat tak 15%thc obednawal jsem 18-20%thc ale nic sem nikomu neprodal ani nedal maj na me jen ty kytky a vybaweni co si mysliite jak to pro me vypada??

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, Velmi záleží na soudci, který bude váš případ posuzovat. Zákon v tuto chvíli hovoří o tom, že jakékoli pěstování marihuany resp. konopí s obsahem THC větším než 0,3% je trestné. Hrozí za to 1 - 5 let "natvrdo" - dle rozsahu. Pokud jste skutečně nikomu nic z marihuany neposkytl, bude to patrně posuzováno méně přísně. Nepíšete, jestli podmínka, kterou jste měl, byla za stejný čin. Potom by to mohl soudce považovat jako přitěžující. Ale opravdu záleží na tom jak to soudce posoudí. Pokud byste měl zájem, můžete kontaktovat Právní poradnu A.N.O., která poskytuje bezplatné poradenství v souvislosti s drogovou problematikou. Adresu najdete na těchto stránkách vpravo. A.T.