alkohol
lada
Dobrý den, je mi 38,jsem vdaná , mám 3 děti a dobré zaměstnání. Začínám mít velké problémy s alkoholem , ale nemohu okolí přiznat jak velké. Prosím poraďte jak si mám pomoci sama. Existuje nějaký postup, jak z toho ven. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, zkuste přestat pít, úplně. Musíte to předtím probrat s praktickým lékařem, na absťák po alkoholu se umírá, obvykle k vysazení jsou nezbytné léky. Pokud se vám rozjede delirium termens, už se to zvládá mnohem hůře a skončíte spolehlivě na jednotce intenzivní péče a to na docela pár dní. Pokuste si najít v okolí nějakou AT ambulanci, kam byste mohla alespoň ambulantně chodit. Snad to zvládnete, kdyby ne, tak počítejte z léčbou. Napište odkud jste, zkusíme vám vyhledat kontakt. :-) P.s. Pokud máte velké problémy s alkoholem, tak už si toho stejně všichni všimli, tak když se zajdete někam poradit, tak z toho bude okolí jen spokojené a klidnější.