doping
v...
dobrej, před měsícem , sem kouřil trávu, měl sem jednoho prda tak po pul roce jinak vůbec nehulím , měl sem to asi 6 krát, zajímá mě jestli najdou thc v moči zhruba po 30 dnech

Odpověděl: Bára Orlíková
THC se dá detekovat cca do 30 dní od posledního užití (ze vzorku moči, z krve cca do 14 dní), doba závisí na frekvenci a intenzitě předchozího užívání. Ve Vašem případě se jednalo jen o jednorázové užití, kdy se testy negativizují do 14 dní u testů z moči, do 10 dní u testů z krve. Po třiceti dnech by již testy tedy měly být v pořádku, pokud chcete mít jistotu, kupte si v lékárně nebo na internetu (např. na www.lekarna.cz) jednorázový orientační test na THC (stojí do 100 Kč) a uvidíte, jak to vyjde. Jinak lépe s hulením neriskovat... nejen kvůli dopingovým testům.