Svépomocné skupiny
V(:v(:ruška
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli nemáte kontakty nebo webové stránky na svépomocné skupiny - anonymní narkomani, skupiny pro rodiče a blízké narkomanů? Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Kontakty na některé svépomocné skupiny máme. Ohledně AN - nedávno jsme zjišťovali, zda stále existují skupiny Anonymní narkomani a nedopátrali jsme se žádné aktivní skupiny v ČR. Dobře funguje síť AA (Anonymní alkoholici, více info na www.sweb.cz/aacesko). Svépomocné skupiny pro rodiče, případně další zařízení, která se věnují rodinám a blízkým, také existují. Dále můžeme doporučit i jiná zařízení, kde lze využít pomoc anonymně a bezplatně, kde jsou ovšem služby poskytované odborníky, nikoli na bázi svépomoci. Možná kdybyste napsala proč kontakty sháníte a také ve kterém regionu by to mělo být, tak bychom Vám mohli doporučit něco konkrétního.