Alkohol
Lada
Děkuji p.Orlíkové za odpověd.Budu velice ráda,pokud nám doporučíte specialistu.Jsme z Vrchlabska,okres Trutnov.Manželovi je 40 let.Během posledních 5 let hrál o vyšší částky asi v odstupu po 2 letech.Mezi tím občas karty o "drobné".Před tím asi tak 10 let nehrál.Všeho si je vědom,vše si přiznává.Ještě jednou vám moc děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel ve Vrchlabí přímo jsem žádnou ambulanci, na kterou byste se mohli obrátit, nenalezla. Pokusila jsem se najít ordinace specializované na závislosti ve Vašem regionu, kontakty posílám níže. Jen mě napadá, podle toho, jak popisujete frekvenci manželova "hráčského" chování, že se nebude jednat o závislost, ale spíš o jednorázová vybočení, jestliže manžel jinak funguje normálně, pracuje. Tím nechci říct, že by nebylo vhodné o tom promluvit s odborníkem, zvlášť pokud se jedná o velké částky peněz a oba Vás to trápí a manžel má zájem s tím něco dělat. Za léčbu závislosti bych to ovšem v tomto případě nepovažovala, jednalo by se spíše o psychologickou/psychoterapeutickou podporu, rozpoznání příčin jeho chování, rozpoznání situací, které jsou pro manžela rizikové, aby se jim mohl pro příště vyhnout. Přeji hodně štěstí. Trutnov, AT ambulance Palackého 204, Trutnov 541 01 telefon: 499 895 770 Náchod, AT ambulance Elišky Krásnohorské 672, Náchod, 574 01 telefon: 491 427 150 Nová Paka, AT ambulance Kotíkova 1817, Nová Paka, 509 01 telefon: 493 722 314 Semily, AT poradna při Nemocnici s poliklinikou Špindlerova 394, Semily, 513 01 MUDr. Vít Šlechta http://www.nemlib.cz