zvedavost
viki
Taky Vas zdravim!Vite hodne jsem o tom vsem premislela,a kdyz jsem dala vse pro a proti dospela jsem ktomu ze se tam sama nedokopu!Bohuzel to sama pro sebe neudelam!Me samotni na sobe nezalezi!Nikomu na me nezalezi!Takze se v tom budu tak dlouho placat dokud se neco nestane co by me donutilo jit se lecit!Prominte a Dekuji za Vas cas!Veronika.K

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že není jednoduché se přimět někam vyrazit a situaci probrat. Píšete sice, že to pro sebe nejste schopná udělat a že Vám na sobě nezáleží a že nikomu na Vás nezáleží, ale už jen podle toho, že jste napsala sem a komunikujete se mnou, je vidět, že jste schopná pro sebe něco udělat a přinejmenším si zjistit informace, jak by se dalo postupovat dál a kam se případně obrátit. Pokud zatím nechcete s nikým nic konzultovat a chcete se v tom dál "plácat", tak je to Vaše rozhodnutí a mě se za to skutečně omlouvat nemusíte. Máte představu, co by se muselo stát, aby Vás to donutilo s tím něco dělat?