Otec potajomky pije,pomôžte mi ....
hawana001
Zdravím vás. prednedávnom som zistila,že môj otec potajomky pije.Pred pár rokmi mal tiež problém s alkoholom,no "vraj" s tým prestal. mam pred týždňom odišla na liečenie a on s tým zase začal....... neviem či si myslí že to nevidím, ale je z neho aj cítiť alkohol.Poradte čo robiť,či mu mám niečo povedať aebo to nechať tak....strašne sa kôli tomu trápim.ďakujem

Odpověděl:
Dobrý den, chápu, že vás ta situace trápí. Pokud měl otec již v minulosti potíže s alkoholem, není divu, že jeho tajné popíjení vás děsí. Důležité je, aby si především váš otec uvědomil, že je něco špatně a snažil se to změnit. Nevím, jaký na něj máte vliv, ale zkuste mu říci, že o jeho pití víte a že to v žádném případě neakceptujete. Ideální by bylo, aby byl tatínek ochoten se o tom někam zajít poradit a řešil to s odborníky. (Pokud se v minulosti již léčil nebo byl s někým v kontaktu, může se tam obrátit znovu, jinak by vám vhodné zařízení mohl doporučit i jeho obvodní lékař). Pokud však bude problém popírat a tím pádem pomoc odmítat, bude složité s tím nějak pohnout. Nevím, na jak dlouho a s čím se odešla léčit vaše matka, ale bylo by dobré, kdyby po svém návratu na něj zatlačila především ona. Přeji hodně štěstí a sil.