petr
dobry den mam takovy problem v nedely jsem asi kolem 19,00-20,00 kouril naposled travu a v pondely za mnou v praci v 10,00 prisla bezpecnostni sluzba stim at jim poskytnu vzorky moci daly me naky orientacni test. test byl pozitivni ovsem tak to poslaly jeste na rozbor vysledky jeste neznam dozvim se asi v patek tak by me zajimalo jestli jsem mohl byt pod vlivem ci ne

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď, dotazy se nám tu nakupily a nestíháme je odpovídat v takovém časovém limitu, jak bychom si přáli. V tuto chvíli zřejmě již víte, jak test dopadl. V rámci testu je možné zjistit, zda se jedná o aktivní THC či jeho metabolity (což by znamenalo, že už byste nebyl aktuálně pod vlivem drogy), ve Vašem případě je riziko, že se potvrdí aktivní THC, dá se detekovat cca do 12 h. Pokud už víte, jak to dopadlo a řešíte nějaký následný problém, ozvěte se a zkusíme zjistit, co by se dalo dělat, pokud by Vám hrozil nějaký průšvih.