jak dlouho
sister
Dobry den, jak dlouho muze nekdo pouzivat pervitin, denne, injekcne, nez umre? nebo se mu dostavi takove chronicke onemocneni, ze uz to dal nepujde? nemyslim nakazy zloutenkou apod. ani predavkovani. Myslim, jak dlouho to organizmus vydrzi fungovat.

Odpověděl:
Dobrý den, ani na tento dotaz neexistuje jednoduchá odpověď ;-). Když někdo bere denně pervitin, pravděpodobně jednoho dne zkolabuje v důsledku vyčerpání organismu. To ale neznamená, že musí umřít. Pervitin se bere většinou několik dní v kuse a potom se odpočívá. Jsou uživatelé, kteří berou pervitin několik desítek let. Neustále jsou však vystaveni riziku závažných zdravotních komplikací nebo smrti. To, jak organismus na dlouhodobé užívání drog reaguje a kde jsou hranice, je individuální a závisí na mnoha faktorech (věku, předchozím zdravotním stavu, zda má dotyčné nějaké zázemí nebo žije na ulici...). Jsou samozřejmě lidé, kteří v souvislosti s užíváním drog zemřeli. Rizika se však dají výrazně snižovat. Hezký den. TN