beru kazdy den
pompo
Chtela jsem se zeptat jiz 4 roky beru peri jehlou, a nekdy me poboliva dole mezi zebry, o neco vis, než je pupik, takovy tlak ..neni to neco zavazneho doufam, dale jsem se chtela zeptat, ...po rukach mi ted naskocili takove male krvave tecky(rekla bych ze jde o krvaceni do kuze)ale jsou opavdu miniaturni, takove tecky , ale za to po celych pazich.. nevim proc..taky mi semtam zcervenaji zili na rukach, jako kdyz zapali, ale zmizi to tak za den...docela se bojim o sve zdravi..protoze me opravdu neni nekdy nejlip, bud to bricho, nebo se nemuzu dplna nadechnout , nejde mi to vzdy me to zarazi a vic uz se nenadechnu, ale to je asi cigaretama..ale opravdu nevim..pobolivaji me i klouby..prosim jestli mi muzete nejak vysvetlit ty cervene tecky a tu bolest v brise , myslim tam jak je solar, ani vpravo ani vlevo .dekuju moc za radu jen jeste dodam, ze pernik beru opravdu kazdy den a uz chodim i po nem normalne spavat a normalne jím, neni to nebezpecnejit spat za 2hodiny do davce??mam k nemu pristup..takrka neomezeny..prosim poradte ..

Odpověděl:
Dobrý den, pokud chcete mít jistotu, co se s vámi děje, vyhledejte lékaře. Prostřednictvím této poradny není možné určit o co jde, ani vám dát jinou radu. Berete pervitin 4 roky intravenózně. Vybrala jste si jednu z nejnebezpečnějších drog a nejrizikovější způsob aplikace. Zdravotní problémy byly jen otázkou času a věřte tomu, že pokud budete pokračovat v braní, budou problémy narůstat. Zamyslete se nad tím, kde je vaše hranice, po jejímž překročení byste se rozhodla pro abstinenci. Brát můžete bez pochyby ještě dlouho a když budete mít štěstí, nějak žít budete. Čím dále to však necháte zajít, tím obtížnější bude cesta zpět. Zatím to může jít ještě poměrně snadno. Hezký den. TN