kouření marihuany
brr
dobrý den...už jsem vám psala a chtěla bych se tedy ještě zeptat na pár věcí. Je mi 18 let a kouřila jsem s 20ti letou kamarádkou..je to poprvé co nás chytili ale nic u nás nenašli asi šli jen po čuchu!? policista nám vyhrožoval že nás pošle na detox...ale kvůli 1jointu??? to je hloupost ne?! Má takové pravomoce? jsem přece obě plnoleté a je to naše věc ne? Prosim poradte co nám hrozí...děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, pokud u vás žádnou marihuanu policista nezadržel, nemělo by se nic dít. V případě, že by u vás policista našel jen malé množství pro vlastní potřebu, věc se bude projednávat pouze jako přestupek a hrozí finanční pokuta. Nedobrovolná hospitalizace (tedy i detox) je možná jen v případech, kdy dotyčný bezprostředně ohrožuje na životě či zdraví sebe nebo své okolí. Kdyby nastaly nějaké problémy a potřebovala byste se poradit s právníkem, můžete kontaktovat Právní poradnu A.N.O. (adresa je na těchto stránkách v pravém sloupci), která se na tuto problematiku specializuje. A zkuste být s tou marihuanou do budoucna opatrnější. Myslím, že to za opletačky s policií nestojí.