Bicykl:-)
Meexxiko
Dobrý den..pokud by to vyšlo,tak peníze na materiál bych nedostával,dělal bych třeba pod metrostavem,jen sám na sebe..ale finančně bych na tom byl tak 4krát lépe než kdybych byl zaměstnán.. Z té mé 4denní pauzy jsem 2dny vstával do práce..byl jsem se starými známými na pivku..hodně jsem jedl..spal...opaloval se na balkóně:-) mám dotaz. Při introvenózní aplikaci se mi krví ucpává inzulínka,po vyjmutí obsahu zůstane rozsolovitá krevní sraženina..pitný režim celkem dodržuju..je to způsobeno hustotou mojí krve,nebo něčím jiným? Jinak, co dcerka? Jak je velká? Já teď nedávno hlídal kamarádce děti 5let a 13měsíců.. Paráda:-) a mám v plánu navštívit bejvalku se Samuelem... Ani nevím jeho datum narození.. Ale je mu myslím tak rok..taxe zatím mějte fajňě..

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravim Honzo, no stejně mi ten Váš kšeft přijde trochu jako pohádka. Podle toho, jak se to s Vámi poslední měsíc vyvíjí... Že najednou začnete vstávat, fungovat.... No třeba jo, uvidíme. Pokud jde o krev, není to pitném režimu. S tím to až tak nesouvisí. Bohužel po netu, bez vyšetření nejde nic moc přesného určit. Každopádně Vaše krev se začala více srážet. Příčin může být více. Blbá zpráva je, že další iv braní tomu nepřispěje. Ať je příčina jakákoli. V horším případě Vám hrozí až trombóza. Doporučuji tedy návštěvu doktora. Ten zjistí proč a navrhne léčbu. Mějte se Tomáš PS. Nedám si pokoj - co ten stacík?