Neurol
odvazka
Dobrý den,užívám již dlouhou řadu let neurol 0,25 mg.Zprvu jsem brala xanax 2mg 1 denně ráno,ale to už je 7 let,pak jsem začala s neurolem asi 1mg denně,nebo 2,já už si nepamatuji.ted ho užívám jen v dávce 0,25 mg a užívám ho vlastně jak se cítím.někdy si ho nevemu 3 dny,pak zas každý den jen večer,ale to proto,že mám vsugerované,že bez něj neusnu,,i když,ted jsem sice doma,ale když jsem ještě před měsícem pracovala na směny,tak jsem ho nepotřebovala moc ani na spaní,já se spíš bojím ho úplně vysadit..i když je fakt,že někdy cítím,že se potřebuji zklidnit,mám osobní letité problémy,tak si vemu jak chci,,,někdy ráno,někdy odpoledně,někdy večer a takhle jsem si už zvykla,,mám nemocnou štítnou žlázu,jsem někdy podrážděná i z ní si myslím,ale o co mi jde,,jestli jsem zívislá,nebo jak mám přestat,nebo to nevadí,že bych už stále brala tuto malou dávku o,25 mg?Přiznám se,že chodím normálně měkdy i na pivko,tvrdé nepiju,ale jinak si jednou za měsíc s mužem na pivko zajdem,,a nedělá mi to problémy,tak nevím,,poradíte a vysvětlíme mi jak to u mě je z tou závislostí?Děkuji moc.Jo zapoměla jsem napsat,že užívám jen jednu tabletu o,25 mg denně,nebo jak potřebuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, 0,25mg je opravdu malá dávka a pokud jí užíváte už dlouhodobě a nemáte tendenci dávku zvyšovat a nechcete to měnit, tak bych v tom asi neviděl nějak významný problém. Z dlouhodobé perspektivy je ale určitě lépe vysadit, pokud netrpíte nějakými záchvaty paniky, nebo podobnou obtíží. Probrat vysazení z lékařem, který vás léčí, je samozřejmě moudré. Zkuste to zaměnit za meduňku lékařskou. Zklidňuje, popíjejte ji odpoledne a večer, zkuste si jít lehnout bez léků, uvidíte, třeba to půjde. :-) Držím palce, napište, kdyby to nešlo.