pomoc
XXX
prosím o rychlou pomoc.Na můj dotaz odpovídala Bára Orlíková, ale ta má prý omezený přístup k internetu. můj dodatek k dotazu má číslo 351708. Jsem týden čístá, a psychika mi velice lítá. Navíc je více faktorů, které potřebuji urychleně konzultovat, jinek do toho vlítnu znova a to je to poslední, co bych si přála. Díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Už jsem zase k dispozici na internetu. Omlouvám se za prodlevu v odpovědi, ale bohužel jsem byla nemocná. Je skvělé, že se Vám zatím daří abstinovat, i když chápu, že je to pro Vás velice obtížná situace a že potřebujete podporu. Můžu Vám nabídnout kontakt jednak na Kontaktní centrum SANANIM (možnost konzultace, před-léčebného poradenství, ale i anonymní testování na infekční choroby) a nebo na Denní stacionář SANANIM (možnost ambulantního poradenství, návštěvy tzv. motivační skupiny, možnost využití tříměsíčního stacionárního léčebného programu). Do kontaktního centra můžete bez objednání, anonymně, bezplatně (Po, Pá a víkendy 13 - 20, Ut - Čt 9 - 20 h). I když i tam je lepší se na konzultaci předem domluvit (stačí zavolat). V Denním stacionáři si můžete domluvit individuální konzultaci předem po telefonu nebo můžete bez objednání a anonymně přijít na tzv. motivační skupinu, která je pro lidi, kteří jsou na začátku abstinence, případně se k ní rozhodují a potřebují poradit, jak dál (každé úterý a čtvrtek od 10.30). Více informací o jednotlivých zařízeních najdete na www.sananim.cz. Případně je také možné se obrátit na jiná kontaktní centra v Praze (viz KC Praha 1, www.dropin.cz nebo KC Praha 5, www.progressive-os.cz) Níže posílám adresy na centra spadající pod o. s. SANANIM. Kontaktní centrum SANANIM Osadní 2, 170 00 Praha 7 Telefon: +420 283 872 186 Email: kacko@sananim.cz www.sananim.cz Denní stacionář SANANIM Janovského 26, 170 00 Praha 7 Telefon: +420 220 803 130, +420 220 800 041 Email: stacionar@sananim.cz GSM: +420 605 212 175 www.sananim.cz Přeji hodně štěstí a držím palce.