lama
Dobrý den nevím kam jinam se obrátit než sem na vás tak doufám že mi poradíte.Chtěla bych se zeptat můj kámoš už je mu 18 prodával nekolikrát nezletilým trávu a ted to sním řeší policie,i on sám se ktomu na policii priznal nebylo to hodněkrát.tak se chci zeptat co mu hrozí za trest naky jeho znamý ríkal že by mohl projit s podminkou ale ja tomu moc neverim tak co myslíte vy??!děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, omlouváme se za opožděnou odpověď. To, že kamarád prodával marihuanu nezletilým je určitě přitěžující okolnost. Záleží samozřejmě i na množství a kolikrát mu byl prodej prokázán, dále na tom, zda měl již v minulosti v souvislosti s drogama problémy s policií. Podmíněný trest v jeho případě nelze zcela vyloučit, ale těžko takto dopředu bez podrobného obeznámení odhadovat. Doporučte kamarádovi, ať se obrátí na Právní poradnu A.N.O., která poskytuje bezplatné právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou. Kontakt najdete na těchto stránkách v pravém sloupci.