Fimin... chomenete flete...
Agassou
Dobrý den... Potřebovala bych vědět jak dlouho se dá najít piko na testech ze slin... Myslíte že bude stačit 7 dní čista aby ty testy prošly dobře??? necelej rok to bylo teměř každej den a ted sem měla 7 dní pauzu a pak jednu ______ a za další tejden testy... De mi o školu a jestli mě vyhoděj bude to všechno akorád horší...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pervitin se dá ze slin detekovat přibližně stejnou dobu jako ze vzorku krve, tedy obvykle 1 - 3 dny, z moči je detekovatelný déle. Týden abstinence od pervitinu by tedy měl vést k tomu, že testy ze slin budou negativní. Chápu, že by pro Vás odhalení a případné vyloučení ze školy bylo velice nemilé a dostala byste se do horší situace, než jste teď. Jde ale o to, že braní pervitinu má i další rizika než je to, že se to zjistí v testech... závislost, vznik toxické psychózy, zdravotních problémů. Krom toho je na zvážení, jak dlouho se Vám podaří užívání pervitinu tajit, i když se teď na nic nepřijde, jak dlouho se Vám bude dařit školu a další povinnosti vůbec zvládat... Je to ale samozřejmě na Vás, jak s tím naložíte.