Sestra
Vrrttt
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně mojí sestry. Minulý týden se najedla ibalgynu - asi sebevrazda kvuli jednomu klukovi, tedy kvuli cemu to bylo rekla ale jestli to mela byt sebevrazda to si jista nejsem vzhledem k charakteru uzite latky. Problem je v tom ze ji v nemocnici udelali testy a nasli stopi pervitinu. Sestra tvrdi, že ji někdo asi něco dal do piti, což prijde spise jako vymluva a to dost pruhledna. Sama jsem se v tomto prostredi pohybovala a mam tudiz urcite zkusenosti ale to je jiz hodne davno. Prosim o radu hlavne pro me rodice jak by meli postupovat. Sestra ted bude chodit k psycholozce a nejakou dobu na testy ale to asi neni jen o tomhle. Ja sama jsem premyslela zda jsem na ni pozorovala nejake priznaky ale vzhledem k tomu ze jiz doma nebydlim tak ji moc nevidim. Jen vim ze moc neji je dost pohubla ale to ja jsem taky, taky se nam o prazdninach ztratily penize 5000,- ale nemyslim ze to v te dobe bylo aktualni.. S pozdravem vrrttt. (sestre je 14 let)

Odpověděl:
Dobrý den, bylo by dobré, kdyby rodiče vyhledali odbornou pomoc, protože se zdá, že je ve hře poměrně hodně věcí. Bohužel jste nenapsala, odkud jste a tak nevím, kam vás odkázat. Jste-li z Prahy, doporučuji kontaktovat Poradnu pro rodiče SANANIM. Zde je kontakt: Café Therapy, Školská 30 110 00 Praha 1 Telefon: +420 739 268 527 +420 284 824 234 Fax: +420 284 824 235 Email: ctrnacta@sananim.cz Pokud jste z jiného regionu, ozvěte se a zkusíme něco najít. Hezký den. TN