kouření marihuany
brrr
Dobrý den, chci se zeptat jaký přestupek jsem porušila když jsem byla chycena policistou při kouření marihuany před základní školou...jestli to že jsem tam hulila nebo to že to bylo před školou..a jaký trest za to můžu dostat? děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, kouření marihuany v okolí školy není v zákoně speciálně upraveno. To, jak bude policie váš přestupek posuzovat, záleží na vaší konkrétní situaci. Kolik je vám let, zda jste kouřila sama či v přítomnosti dalších osob a zda jste jim například marihuanu nepodala, kolik marihuany a s jak vysokým obsahem THC u vás policie našla, zda to bylo poprvé atd... Pokud byste potřebovala právní pomoc, můžete se obrátit na Právní poradnu A.N.O., která poskytuje bezpatné právní poradenství v oblasti drogové problematiky. Kontakt najdete na těchto stránkách v pravém sloupci.