a
KOUBA
Dobry den, sem zavisli na pervitinu beru 4 roky. U sebe uz sem zacal vim ze mam spatnej zlozvik snazim se prestat ale stale padam sam to nezvladnu kde mam pokracovat?

Odpověděl:
Dobrý den, pokud se vám samotnému to přestávání s pervitinem nedaří, bylo by myslím rozumné nechat si s tím pomoci od odborníků, kteří s tím mají zkušenosti. Pro začátek by bylo nejlepší, kdybyste se obrátil na nejbližší kontaktní centrum, (lze i anonymně) a s kolegy osobně probral, jaké jsou možnosti léčby, jaký typ by vám vyhovoval a byl pro vás optimální. Také vám tam mohou pomoci s jejím zprostředkováním. Nevím, zda jste už nějaké kontaktní centrum navštívil (třeba kvůli výměně injekčního materiálu), pokud ne a nevíte adresu, můžete se podívat na stránky www.drogy-info.cz do rubriky Mapa pomoci, kde je seznam kontaktních center a dle regionu si vyhledat to, které pro vás bude dostupné. A nebo můžete znovu napsat a uvést region a my vám někoho doporučíme. Zatím přeji hodně sil a ať se věci brzy obrátí k lepšímu.