Pokrok vpřed nebo vzad?
Meexxiko
Dobrý den..po dlouhé době....chci se zeptat..asi před 2týdny jsem měl psychózu..haluze až neuvěřitelný..některý vtipný některý strašný...dal jsem si 4dny pauzu pak jsem 2dny ..FRČEL..2dny pauza a teď zas fetuji..začal jsem včera v 10večer....ale mazec..vybral jsem od spolubydlích na nájem a všechno profetoval a prohrál na automatech..jo a za 500jsem domů udělal nákup .. A za 2stě kredit.. ani jsem si nevyzvedl ze zastávárny mobil..který teď už nelze získat..:-( a hlavně připravil o střechu nad hlavou 2 slušný kluky a ty 2fetky(ségru a Filipa) a sám sebe :-( ve středu mám pokec s majitelkou bytu..nenapadá mě žádná dobrá výmluva..možná zkusím to, že jsem vložil peníze na svůj účet a nevěděl jsem o tom,že na něm mám exekuci..ještě jsem okradl dobrou kamarádku, ještě ke všemu už po druhé..dala mi 3000 ať jí od sebe z účtu zaplatím splátky za její průsery...jsem zmrd!! Tohle není na mě podobný!! A co jsem psal o mé brigádě,tak tam chodím jak do holubníku...jsem totálně nespolehlivej už i sám před sebou.:-(mé dluhy od začátku února vzrostly o takřka 30tisíc...:-( nic neplatím:-( teď jsme dostali nápad s čím s kámošem podnikat..zateplovačky..-z toho by mohlo bejt pro každýho takřka 100tis.za měsíc..A to jsme při výpočtech byli při zemi.... Uvidíme....jinak při mé psychóze se celkem dobře pobavily 2 paneláky....přesvědčoval jsem sám sebe že nejsem magor, a zjistil jsem, že podíl na tom má asi ségra když mi furt tvrdila že mám psychózu, taxem tomu asi uvěřil natolik,že mi fakt hráblo....a co Vy? Jak se daří? Pár dní bylo nádherně,že? :-) taxe mějte fajn a napište mi prosím..jinak děkuju za všechno! Honza

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravim Honzo, děkuji za optání, vede si mi dobře. Venku je opravdu nádherně, po práci si hraji s dcerkou, jezdím na kole, pracuji na zahradě, mám pár nových zajímavých knih.. Koukám ale, že u Vás je pár novinek. Tedy alespoň pro mě. Že překračujete nějakou svoji další hranici. Za tu dobu co se známe jste už definitivně bez nového telefonu, obral jste spolubydlící, kamarádku... A teď přicházíte s nápadem podnikat. Nějak nevím, co způsobí, že peníze na nákup materiálu - izolace apod. neutratíte. Nyní nejste v práci spolehlivý, utrácíte peníze jiných na životně důležité věci a najednou se to samo od sebe změní. Ráno v 6 či 7 budete nastoupen před panelákem a peníze budete hlídat jako oko v hlavě. Samozřejmě Vám to přeji, ale nějak se mi tomu těžko věří.... Jestli se to stane, bude to pro mě malý zázrak. Co jste jinak dělal ty čtyři dny pauzy? A jak je to s tím stacíkem? Jinak jestli je to pokrok vpřed anebo vzad - to záleží na Vás. Jak se k tomu postavíte. Mějte se. Tomáš