Čím víc, tím hůř?
anonym
Dobře dejme tomu, že jsem 3 roky pil skoro každej den tři půllitry piva. 75 kg, 20 let. Jak moc mě to mohlo poškodit? Je to o 1 pivo víc než MaxDenDávka. A druhá otázka: je pro mý tělo bezpečnější, když si dám ten alkohol postupně v průběhu dne, anebo když si dám ty tři jednotky najednou večer?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, takhle jednoduchá tabulka to zase není. Určitě jste si trochu víc zatížil játra, ledviny, psychiku. Ale jestli z toho budete mít nějaké problémy i dál, to Vám nikdo takhle přes internet neřekne. Zjistil byste to jedině velmi důkladnými lékařskými vyšetřeními. A i to jen částečně. Co se týká dávkování - je to jedno. Vzhledem k výkonnosti v práci, ve škole atd. asi není nic moc pít celý den. A hlavně je otázka, jakou funkci Vám to pak plní. Proč nutně potřebujete ty svá tři piva denně...