pervitin...
pajushka a lucisek
Dobry den,chtely bychom se zeptat.Ja beru pervitin jiz od 13 let,takzen 4 roky a rok si picham.A kamaradka bere 8 let a z toho byla 4 roky na heraku,pak brala subaceb a úpervitin. krat byla ve vykonu trestu a tam podstoupila soudne narizenou ustavni lecbu.Je jiz 2 mesice venku ae opet propadla perniku.Ja bych se z toho take chtela dostat,ae jak vydim tak ji to nepomohlo.Nemame jen zavislost na tech drogach,ae i na te jehle.Myslim si ze lecebna nam nepomuze.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, na každého funguje v každém období jeho braní léčba různě. Takže podle toho, že zrovna kamarádce v nějakou chvíli nepomohla nemůžete usuzovat, jestli pomůže Vám, nebo jestli pomůže jí někdy jindy. Rozhodně to stojí za zkoušku, protože co jiného máte za možnost? Možná by byla dobrá - hlavně pro kamarádku - spíš než léčebna terapeutická komunita. Všechny potřebné informace a rady, co by pro Vás bylo nejlepší, Vám řeknou v Káčku, kde Vás aspoň trochu znají a můžete s nimi o tom promluvit. Co se týče maření soudně nařízené léčby, zkusila bych ji ještě plnit, pokud zatím neproběhl soud. Ať je vidět, že se snaží.