Právní odpovědnost
Rik
Zjistil jsem, že 14-letá dcera zkoušela drogy. Dostala jich od 18-letých kluků. Chci zajít na policii a podat na ně trestní oznámení. Z čeho je můžu obvinit ?

Odpověděl:
Dobrý den, trestní oznámení můžete podat na služebnách Policie ČR. Právní kvalifikací se zabývat nemusíte, postačující je podrobný popis skutků a situace. Jen je nutné počítat s tím, že vaše dcera bude účastníkem případného trestního řízení. V případě potřeby dalších právních konzultací se můžete obrátit na Právní poradnu A.N.O., adresu najdete na těchto stránkách vpravo. A pokud by se situace či vztahy ve vaší rodině nějak vyhrotily, bylo by rozumné vyhledat i terapeutickou podporu v některé z poraden pro rodiny dětí, které experimentují nebo mají problémy s drogami.