pro M.H.
Tereza
Chtěla bych se zeptat, jestli něco nevíte o léčebně v Řevnicích (aspoň myslím, že to je tam...). Nemám adresu ani telefon a ani nevím, co to je za zařízení, jenom jsem slyšela, že to existuje. A jestli o tom něco víte, co si o tom myslíte? Třeba jestli víte o někom, kdo se tam léčil, tak jestli mu to pomohlo. Jestli o tom nic nevíte, tak jsem se chtěla zeptat na nějakou jinou léčebnu, když jednou jste psal, že kdybych měla zájem, tak mi doporučíte něco, s čím máte dobrý zkušenosti. Teď bych zájem měla. A ještě něco - držte mi v úterý palce, budu to říkat rodičům a mám strašnej (ale opravdu strašnej!!!) strach. Pokud jde o to tykání, tak klidně mi tykejte, je to trochu lidštější forma nelidský počítačový komunikace. Mějte se hezky, doufám, že v úterý si na mě aspoň vzpomenete (pokud si to do tý doby přečtete), pak vám možná napíšu, jak to dopadlo, tak zatím.

Odpověděl: Martin Hulík
Ahoj Terezo. V Řevnicích je oddělení Střediska pro mládež Klíčov, jde o pobytovou léčbu v délce 8 týdnů. Kontakt: MUDr. Ivan Platz, Tel: 02/57721795, 02/57721231. Řevnice patří k zařízením, která můžeme doporučit. Ale jestli je to pravé zrovna pro tebe a v tuhle chvíli, to ti opravdu zodpovědně říct neumím.
Pro lepší orientaci v možnostech léčby bych ti doporučil navštívit Motivační skupinu, kterou vedou kolegové z denního stacionáře. Je vždycky v úterý a ve čtvrtek od 10,30 do 12 hodin a můžeš tam přijít bez objednání. (Nejlíp čistá :-)) Kontakt: DS SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel. 20803130 - Lenka Nováčková, Jakub Minařík. Dozvíš se tam vše potřebné a pomohou ti vyřídit všechny náležitosti k nástupu do léčby. A taky budeš mít s kým si promluvit dokud se nerozhodneš nastoupit léčbu.
Držím palce s rodiči. Myslím, že informace ještě nikoho nezabila a většině lidí se po takovém "přiznání" dost uleví. Ono to dá hodně práce, stále předstírat, že je vše ok. Napiš jak to dopadlo.