Neurol
angelika 46let
Dobry den,jiz 3 roky beru kazdy den vecer pred spanim pulku nurolu(0,1mg),jiz uz me na spani nepomaha,ale jsem navykla ho presto spolknout.Poradte mi prosím jak se zbavit teto zavislosti.Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v takovém případě je hlavně třeba řešit příčiny, ne až tolik důsledky (tedy závislost na Neurolu). Jestliže stále přetrvávají problémy se spánkem, poraďte se o nich s odborníkem, tedy psychiatrem nebo jiným lékařem specializujícím se na poruchy spánku. Měl by s Vámi podorbně probrat Vaše zvyky okolo spaní, důvody, proč nespíte a zároveň najít cestu, jak byste mohla co nejsnadněji přestat brát Neurol. U každého jsou příčiny i řešení někde jinde, proto se nedá jednoduše po internetu napsat, co dělat.