pouze pro závislé?
přítelkyně se léčilav sananim na psychiatrii.Když jsem se to dozvěděl a chtěl vědět co brala . řekla že měla jen problémy s probouzením se v noci a s usínáním . na tom trvá.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, docela si dokáži představit, že taková informace vyvolá spoustu otázek a možná i nejistoty. Ohledně minulosti, možná i přítomnosti.... O Vás, Vaší přítelkyni a vzájemném vztahu nic nevím. Ani nevím, od koho a jak jste se k té informaci dostal. Předpokládám však, že ne od ní. Nicméně se zeptám, zda by pro Vás bylo přijatelné, kdyby s Vámi přítelkyně určitou část své minulosti nechtěla nyní sdílet? Třeba prozatím.. Myslím, že ve vztahu je to docela normální - o něčem nemluvit, příp. informace dávkovat a určovat si čas kdy.... má přítelkyně takovou možnost, anebo je informací natlačená do kouta? Pokud tato situace ohrožuje Váš vztah, o který nechcete přijít, doporučuji návštěvu partnerské poradny. Přeji hezký den. TH