Re:Otazka
Janus
Bohužel vidím, že byl můj dotaz cenzurován a nachází se tu i jiná odpověd. Samozřejmě, že vím o trestnosti výroby perníku. Spíš mně zajímalo o váš názor na kvalitu pika na ulicích a zda není lepší vlastní výroba. Jak vůbec poznám, zda jde o čisté piko, bez příměsí ?

Odpověděl: Martin Hulík
Pokud vím, objevil se ve vašem dotazu naprosto nevhodný odkaz na stránky. Tak proto. Čistota pervitinu na ulici je nízká, to je fakt, ke kterému není třeba nic dodávat. Pokud jde o vlastní výrobu: vřele vám ji nedoporučuji. Za a) jde o závažný trestný čin, b) pokušení to prodávat a ničit tak zdraví dalším, je velké. Důvodů byste asi našel víc i bez naší pomoci. Výroba pervitinu je záležitost dost náročná, nečekejte, že podle nějakého návodu z internetu budete schopen vyrobit kvalitní pervitin. Spíš vyrobíte něco, co vás vážně ohrozí na zdraví.
Čistotu pervitinu může spolehlivě ověřit pouze toxikologická laboratoř. Kdyby si ale snad nějaký výrobce myslel, že mu toxikologie bude testovat jeho produkci, je to iluze končící kriminálem.