lia
Dobrý den, zjistila jsem u svého dítěte nějaký bílý prášek, který si dává do vody nebo čaje. Co je to a co s tím dál?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na takto stručný dotaz je dost složité odpovědět. Bílý prášek může být cokoliv, takto přes internet se to skutečně nedá určit, může se jednat o rozpustné vitamíny, acylpyrin, nějaké jiné léky, není nutné, aby se jednalo o drogy. Navíc taková aplikace drogy, kdy se prášek nejprve rozpustí ve vodě a pak vypije, není úplně typická. Nepíšete bohužel, jak Vás napadlo podezření, že by se mohlo jednat o drogu, nepíšete, kolik je dítěti let, zda se u něj objevují v poslední době nějaké změny chování, které mohly způsobit toto podezření, nepíšete, zda jste s potomkem na toto téma mluvila a zda z toho byl nějaký závěr, nevím, zda se jedná o prášek (sypký, jako pudr) nebo o tabletu... Pokud mi napíšete nějaké podrobnosti, mohli bychom Vám lépe odpovědět.