co mi muze byt
luca
ahoj chtela bych se zeptat co mi muze byt kdyz zaposledni dobu co uzivam pevitin nitrozilne mam bolesti od zaludku rychlejsi tlukot srdce kazdodeni zvracení potrebuju opravdu pomoct co stim dekuju za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, je mi líto, ale přes internet se moc diagnostikovat nedá. Spolehlivě vám to může říct jedině lékař na základě vyšetření. Mě v souvislosti s vámi popisovanými obtížemi a s ohledem na přechod na nitrožilní aplikaci napadá kupříkladu možnost nakažení žloutenkou typu B nebo C. Může se také jednat o chřipku a nebo třeba o reakci vašeho organismu na příměsi v pervitinu. Doporučuji tedy zajít raději k doktorovi. A pokud se týče pervitinu, to že by bylo nejlepší přestat vám nemusím asi psát, pokud zatím nejste pro abstinenci rozhodnutá, pokuste se alespoň vrátit k bezpečnějšímu způsobu aplikace.