rada
Michal
Dobrý den zjistil jsem že muj bratranec bere drogy.Přemyšlel jsem že bych mu ukazal co to dovede a chtěl jsem ho někam vzit aby to vyděl ale nevym kam. Jsem z jihomoravskeho kraje.

Odpověděl:
Dobrý den, chápu, že vás bratrancovo užívání drog trápí a rád byste tomu zabránil. Nicméně úplně nerozumím tomu, kam byste bratrance chtěl zavést, abyste mu důsledky užívání ukázal. Nehledě na to, že i kdyby váš bratranec všechny negativní dopady drog znal, nemusí to nutně znamenat, že ho to od užívání odradí. Pokud bratranci chcete nějak účinně pomoci, zkuste ho nasměrovat na odbornou pomoc-nejlépe asi do nejbižšího Kontaktního centra, eventuelně se na ni můžete obrátit i vy a osobně probrat, co by se ve vaší situaci dalo dělat. Bohužel, na základě informací, které jste uvedl, vám k tomu asi více nenapíšu. Nevím, kolik je vašemu bratranci let, jaké drogy a jak dlouho bere, jaká je jeho rodinná a sociální situace atd. PS: Ještě mě napadá, že k problematice užívání drog a jejich důsledkům existují i kvalitní a objektivně zpracované filmy - namátkou mě napadá např. Rekviem za sen. Jenže jak již jsem psala výše, informace o dopadech drog, i když jsou zprostředkovány působivě, nemusí od jejich užívání odradit.