pervitin
greys
Dobrý den,mám podezření,že moje 15tiletá dcera šňupe pervitin.Nevím jak mám postupovat,protože je na otázku jestli experimentuje háklivá a okamžitě vybuchne.Navíc nepoznám abstinenční příznaky.Říká se,že je člověk plný elánu a pak zas spavý,ale u ní to není možné odhadnout.Je jen velmi náladová.Prosím poraďte mi jak to na ní poznám.Děkuji Greys

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, není to tak jednoduché. Někdy se snadno splete užívání drog s průvodními znaky obyčejné puberty, jako je právě náladovost. To, že je dcera háklivá na toto téma by Vás ale nemělo odradit. Jako rodič máte povinnost a právo starat se o to, co se s ní děje, i když jí se to nelíbí. Mluvte s ní proto co nejotevřeněji o svých podezřeních, co Vás k nim vede, o svých obavách. Dobré rady pro rodiče najdete na www.odrogach.cz, na této poradně jsou také k dispozici podrobné popisy příznaků u jednotlivých drog. Případně je možné zajít se někam poradit osobně.